Fredag...

I dag har det varit massa skola, uppsats och grupparbete. Vad är det för poäng med grupparbete man irriterar sig ju bara på varandra hur mycket man än är kompisar med varandra från början. Ja, ja nu är det nästan över och sommaren tar fart... Om det är så mycket bättre vet jag inte.

Kvällen blev lugn med Filmtittning med Olivia som fick välja film och de resulterade i RIO. Den var bra och det var mysigt med söta syster. Hon åt chip och jag blev så himla sugen men LCHF är LCHF och jag hade redan fuskat en gång idag så kunde inte göra det igen. Men som tur var fick jag också fredags gottis Choklad och Hallon mousse.

Nu sitter jag och slappar efter filmen, borde göra massor utav annat egentligen. Men det orkar jag inte och jag vill inte väcka lillan som somnat här bredvid mig, hon sover sött.

Just det i går var Ante och kollade på en lägenhet! Han tyckte den var jätte fin och det såg så ut på bilderna också. Nu kan man bara hoppas på att han som har lägenheten vill byta till vår, han skulle komma och kolla nästa helg. Men hoppas, hoppas, hoppas!! Vill verkligen upp till Stockholm på riktigt igen och det vore jätte skönt för Ante som ska vara i Stockholm när jag är i Albanien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0