Dagen som gått

Idag gick jag upp förhållandevis tidigt för att vara ledig.

Jag är ledig fast jag vill ju jobba men jag hade inget att gå till idag. Så efter frukosten så satte jag mig framför dator och söke massor av jobb allt ifrån cafebiträde till fritidsledare. Efter att ha sökt en massa jobb så planterade jag om ett par blommor som jag nu hoppas ska få nytt liv.  För just nu ser de inte så vackra ut

Just det när det var färdig planterat ringde det på telefonen, jag ska på arbetesinterjuv i morgonbitti. Nu får jag hoppas att jag får det. Är ett telefon jobb man ska boka kunder åt modelhouse om jag har förstått allt rätt det låter kul och helt annorlunda än det jag har gjort tidigare så jag hoppas att det går bra på interjuvn. Har läst på lite om företaget och de ända problemet jag har nu är att jag inte vet vad jag ska ha på mig. Får se vad det blir, får tvätta lite i kväll!
Önska mig lycka till.. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0