Bröllop!

För ett tag sen rättare sagt den22 augusti var jag och Ante på bröllop. Det var Antes syster Martina och hennes Martin som blev man och hustru. Bröllopet var uppe på Antes farmor och farfars landställe i Avesta de vigdes nere vid sjön och just inder vigseln blev det uppehåll efter att det hade regnat hela dagen och natten innan. 


Martin och Martina


Ante och hans stolta Farmor


Jag och Älsklingen bröllops stylade


Det var god mat och trevligt sällskap som tur var fick jag sitter brevid folk som jag hände. Tillskillnad från vissa andra. :D Jag kommer inte ihåg hur mycket klockan var när vi gick och la oss men dagen efter var huvudvärken påtaglig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0