visby

Sitter i regniga visby, jag och Ante åkte ner hit i fredags för att lämna Elton min älskade katt. Jag undrar hur han har det, det känns hemskt och lämna bort en vän men jag kan inte ta hand om honom längre. Förhoppningsvis får han det bra här och så kanske jag kan komma och hälsa på någongång. 
i Går var vi på Sofie Zelmani på Visby strand, de var bra fast jag bara hört några låtar innan. Jag blev jätte trött i slutet av konserten och höll på att somna menlyckades hålla mig vaken. Sen gick vi och åt på stortorget, de blev någon fisksoppa de var det ända men kunde välja på klockan elva på kvällen annars fick man ta någon natchotallrik på valfritt annat ställe. Men fisksoppan var god fast aiolin var slut.

Kommentarer
Postat av: Emma

Sandra! sandra sandra! hej! jag tycker om dig, när kommer du till malmö?

2008-10-26 @ 13:07:07
Postat av: Lisa

åh, sophie zelmani! (avundsjuk)

2008-10-26 @ 14:19:28
Postat av: Sandra

Emma: jag tycker om dig med emma jag vet inte när jag kommer till malmö får se får se har du haft din inflyttningsfest än?



Lisa: hon var faktiskt bra även fast jag inte lyssnat på henne förut var det bra:D

2008-10-27 @ 12:16:34
Postat av: Emma

fest i lördags. men det är alltid fest om du kommer!! men jag kommer upp 13 nov. puss

2008-10-27 @ 18:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0