Va gjorde du i helgen?

De här gjorde jag : Fredag kväll, satt i skolan till fyra för att plugga till fysiktentan.  Sen begav jag mig in till stan för att träffa Ullis in på systemet införskaffande av öl och vin sen till Ica för att handla ingredienser till middagen. Väll hemma hos Ullis i den söta lilla ettan på söder börjar jag laga mat och Ullis fixar med sina ljusinstallationer.  Det blev Pasta med en jätte god sås gjord på champinjoner, lök, zucchini , färska spenat och crème fräsche, gott gott.  Efter middagen gjorde vi i ordning oss för en fest hos Lollo den var inte så jätte kul med det berodde nog inte på festen utan min egne fest pepp. Vi var där till tolv sen tog vi sällskap hem och jag somnade sött bredvid min älskling.

Morgonen efter var inte kul alls huvudverken dunkade och tabletterna hjälpte inte.  Jag och Ante åkte hem till mig för att baka muffins till min mamma som fyllde år i lördags klockan fem var de underbara hallonmuffinsen färdiga och vi åkte på middag. Muffinsen var mycket uppskattade!


Söndagen tillbringade jag större delen av dagen i sängen, alkoholkonsumtionen under föregående dagar visade sig i vätskebrist inte roligt.


Bilder och recept återkommer jag med i kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0