Müsli

På konsum har de lösviktsmüsli som jag och Ante var tvugna till att prova. Det Finns massor av fruktmixar russinmixar och olika sorters flingor och puffar, och allt verkade vara nyttigt. Lite flingor, lite puffar och massor av frukt och russinmix bestod våran slutliga müsli av och betyget: nja, sådär skulle nog haft lite mer flingor och puffar i. Men idén är god och de kommer nog göras mycket müsli framöver. Något jag dock saknar jag torkade bär deskulle vara gott att kunna blanda i sin alldeles egen komponerade müsli.  

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Dotra min, finns musli att blanda ihop själv på hemköp också... med torkade bär/frukt etc....

Älskar dig PUSS

2008-12-03 @ 11:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0