Jobb jobb

Det var länge sen jag jobbade men nu ikväll var det dags har jobbat sedan 16 och slutar tidigast 23. Men just nu har jag rast så jag passar på att blogga lite. Jag jobbar ju på hemtjänsten vilket jag tyckte lätt ganska tråkigt, men det är faktiskt kul. Oftast i alla fall.  De flesta tanter och farbröder är trevliga och glada. Men i dag var jag hos en gubbe som inte har någon gräns för vad han säger, först sa han att han tyckte jag var vacker för jag var så lång och de var väll okej sen sa han att han inte skulle säga nej till ett sexäventyr med mig och de var inte okej jag blev arg och gick där ifrån. Men lyckan är inte på min sida snart måste jag ditt igen för att kolla om spisen är avstängd för han brukar sätta på den ibland. Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0