Huvudvärk

I dag vaknade jag som vilken annan dag som helst, låg kvar i sängen när Ante gick till jobbat. byte kanal till trean för att se topp modell reprisen ( hatar Jade). När jag sen reste mig ur sängen slogs jag av en hemsk huvudvärk, äter lite gröt, stänger av tvn, tar en tablett och somnar om. De ringer några gånger under dagen och då vaknar jag och har fortfarande huvudet. klockan fyra ringer Ante och jag vaknar på riktigt fast huvudvärken förtfarande dunkar kollar jag på ännu en topp modell repris. När Ante kommer hem tar jag en tablett till coh vi går och äter på kina resturangen vid Zinken. Nu efter att ha kommit hem känns det mycket bättre! Skön!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0